Triadent in de praktijk

Triadent is een innovatief product voor tandartspraktijken om processen rondom pijnklachten systematisch en makkelijk te maken. Het kan als hulpmiddel bij telefonische triage gebruikt worden, maar ook als online tool voor de patiënt.

Gebruikstoepassingen

Triadent kent drie gebruikers: de patiënt, de baliemedewerker en de tandarts. Daarnaast biedt Triadent inzicht in waardevolle statistieken omtrent pijnklachten in uw praktijk of keten.

Patiënt

U krijgt de mogelijkheid om Triadent te integreren op uw website. Patiënten kunnen dan zelf de triage doorlopen. Het triageproces is nauwkeurig opgesteld, makkelijk te gebruiken en toegankelijk voor zowel mobiele gebruikers als desktop gebruikers. Na het doorlopen van de triage krijgt de patiënt melding dat er contact wordt opgenomen voor het inplannen van een afspraak. Daarnaast ontvangt de patiënt ook een bevestigingsmail.

Baliemedewerker

Voor de baliemedewerker is er een speciaal dashboard ontworpen. Hier komen alle aanvragen binnen die de patiënt zelf heeft ingediend. Baliemedewerkers kunnen hier echter ook zelf een telefonische triage doorlopen met de patiënt. Het dashboard genereert een klachtomschrijving die gekopieerd kan worden naar de behandelkaart. Tevens geeft het programma aan welke tijd er voor elke afspraak ingepland moet worden.

Tandarts

Omdat tandartsen met Triadent altijd beschikken over de juiste informatie, geeft dat rust in de behandelkamer. De tandarts weet goed wat hij kan verwachten en kan de assistent beter instrueren over wat er klaargelegd moet worden. Op die manier is er meer tijd en aandacht voor de patiënt.

Statistieken

Met het dashboard is het mogelijk om inzicht te krijgen in de statistieken omtrent pijnklachten. Dit is mogelijk op het niveau van een individuele praktijk, maar ook voor ketens. U kunt naar eigen voorkeur bepalen welke statistieken u wilt zien voor welke periode. Is er een statistiek die u mist? Dan kunnen we dat volledig naar wens voor u inrichten.